finnfallet

Att va i finnfallet med SysterJennie är ett äventyr :p Först när vi ska åka ankarliften upp till toppen så är syster nervös, men de gick så bra så .. vi gick av .. trodde jag ja . jag åkte till vänster och vände mig inte om direkt, men efter 2 sek så skriker syster till och då har ankarliften fastnat i hennes hängslen på byxorna . och hon blev släpnas efter, jag tyckte såklart de såg sjukt roligt ut så ja små fnissa lite. Kunde ju inte skratta åt henne helt, kunde ju gått illa till :p ah .. SJUKT KUL såg de ut iaf, skratta så jag grät efteråt iaf åt hela situationen :P när vi kommit ända ner så skulle vi göra samma prosidur, åka stollift o sen ankarlift .. när vi väl kommer till ankarliften så skrattar han bara, varför visste man när man såg sig i spegeln efter dagen . (Y) aah .. vi skulle iaf på liften åkte kanske 3 meter, *schlonk* sa de och hela ankar grejen hade jag i handen, den lossna . åkte baklänges och det blev en jävla massa skratt .. "Ojdå, bulten lossna visst!" säger han som står där :p OJDÅ?!! .. tur vi inte hann åka så långt iaf .. så fick la ge honom ankaret och fick prova på nytt igen :p och denna gång gick de bättre. men kommer såklart tänka på det varje gång jag åker den i framtiden .

Nu har jag haft 2 dagars ledighet och är inne på min 3e, så imorgon blir det till att gå upp o back to work . vill bara helst slippa egentligen. MEN, vad gör man . vill man bli rik så måste man väl börja någonstans.. right?

snart fyller jag 20 . ingen bigdeal egentligen .
men fortfarande ett år mer än 19 .  20 låter bättre.



jag saknar dig


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback