Dag 4 i Brattmon

Ja nu har man flyttat upp till Brattmon inför säsongen. Flyttade in i Torsdags och det har gått bra även om det ligger mitt i ingenstans. Så det är jag, Jessica, Hanna och Emeli är det som delar på ett hus här och det kommer en tjej i slutet av Januari också. I Fredags hade vi Felix och Andreas på besök och jag hade mitt första kaffekok som blev mindre bra. MEN det är tanken som räknas eller? haha.

Igår (Lördag) så va det tänkt att det skulle bli fest i Ekebo men så blev icke fallet pga bangare etc. så det blev "Galen panna", öl, pontus kom och en massa skratt. Sjukt trevligt! Men det kommer fler fest tåg i vinter i guess. Livet är som sagt en fest och man lever i nuet . hahaha.


På Tisdag börjar jobbet och det ska bli spännande, hört mycke historier så det blir nog kul. hah
Imorrn blir det chill, kafferep o sånt där roligt, checka apoteket o chokladfabriken ;)



godnatt so long

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback