Onsdag?

Idag har jag ansökt till Kläppen i vinter. Så imorrn blir det till att söka sig till Stöten, lindvallen etc. Hade varit sjukt nice och fått säsongs jobbat någonstans i Sälen, eller Trysil. Nått iaf.

Såhär kan det iaf inte fortsätta, sjukt jobbigt.


haha, kom o tänka på när jag o elina kom till torget kl 5 en Lördags natt/söndags morgon? på fdd och skulle ha mat. när en kiosk man kom o stötte på oss.

kiosk mannen :"har ni pojkvänner?"
jag :"nej men fyfan, tokken dret håller inte vi på med."

inte så konstigt att jag är singel kanske?
haha. skärpning.


IMORRN ÄRE BILBINGO !
Vi ses vid lexbröten kl 19.30 all people !
Och på fredag ska jag stå i hamburger grillen med syster på svenne cup,
kom o köp öm ni våger !


godnatt .



uuh se gulli man kan bli, tänkte ha den bilden på mitt personliga brev till kläppen, men ångrade mig snabbt.

Kommentarer
Elina

HAAHA bääääst!



2010-08-05 @ 19:48:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback