Mr. Fail

Vart är Frassie när man behöver han som mest?
Jag saknar dig vännen ! Vart i hela friden är du?





Dagens fail:

Jag skulle va duktig och städa och tvätta min bil både utvändigt o invändigt. Jajjemän! Städade bilen, när jag va klar med det så skulle jag tvätta den också. Jag spola och "skrubba" flera gånger tills bilen blev riktigt ren! När jag va klar så plockade in alla grejer som jag använt och sist men inte minst så skulle jag plocka in högtryckstvätten. Det jag inte tänkte på va att vattnet fortfarande va på, så det spröt ju vatten överallt när jag drog ur slangen, satte tillbaks den av någon konstig anledning, i ren panik i guess. Gick o stängde av vattnet och sen tryckte på högtrycks "antryckaren" och såklart äre lite vatten kvar så jag sprutar ur det på backen... Det jag inte tänkte på va att det va grus! Men jag ställde högtryckstvätten där den skulle va och gick sedan in. Plockade lite och lagade mat o grejer, tillslut så kommer pappa och frågar mig om jag har slängt en hink med "skrubbvatten" det sista jag gjorde innan jag gick in förut.. jag :"neee? hurså?" pappa:"nej men kom o kolla då?" så jag gick ut på altanen och titta på min bil . halva bilen va nergäggad eftersom jag spröt ur vattnet ur högtryckstvätten i gruset! halleluja .. så nu syns det inte ens att jag har tvättat den.. (y) toppen! Ibland är man jordens kladd alltså ...




Torsdag 19e - Jobb
Fredag 20e - Jobb
Fredag 20e - Lars winnerbäck
Måndag 23e - Jobb
Tisdag 24e - Jobb
Torsdag 26e - Jobb
Fredag 27e  - GÖTEBORG
Lördag 28e  - GÖTEBORG
Söndag 29e - GÖTEBORG

Fullrulle .

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback