Valborg

jag har sagt det förr och nu säger jag det igen ..


Varför ska det va så svårt att försöka anstränga sig o planera in något på valborg? Om man vill härifrån så måste de planneras, men "en gång torsby bo, alltid torsby bo" kanske stämmer .. Ja imorrn är det iaf valborg igen .. och varje år när det är dags att fira det, så har marie lunde ALLTID panik . eftersom ingen vill/kan/orkar plannera in de, utan vi väntar tills nån gör första rörelsen så hänger vi på ? lite så känns det iaf .. alla ska ut men ingen vet vart. hur i helvete kan det va möjligt? det är samma sak varje år på nyår, valborg, midsommar, halloween, juldagen .. jaa you name it . inte konstigt att man tappar lusten . Skulle blitt karlstad egentligen, men.. de blev bara en massa problem . Hade varit underbart att komma härifrån ..

"Du, det löser sig"
- får mig att få kallakårar, det är nog den jobbigaste meningen i världen. Den får mig att tappa hoppet och lusten till allt . Jag körde den själv en gång i tiden, meen inte längre.

Känner ni min panik? det är soligt, värsta glass vädret och jag sitter inne o har inget till hopp kvar för den här dagen typ . Men andreas kommer och käkar glass med mig sen iaf en sväng . Så jag har nått o göra ett tag . Att gå in på bolag ifall man ska ut, se vad man ska ha på sig ifall är inge roligt.. börjar väl dricka ifall jag ska ut ikväll också . neeä . "de löser sig" ...



Verkar inte bli nån gbg resa heller?


over and out

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback