Aww . hälja!

Lördagen blev en kanon dag/kväll/natt ! Det började med att Nelson kom hit och vi sen begav oss till Anna som fyllde 20 i onsdags . Åkte hem och sen kollade läget vad som hände denna lördagskväll, gick ifrån ingenting till sälen, stöpa, sunne, torsby, hagfors, karlstad , bara välj o vraka bland festerna. Men vi blev kvar i torsby, vi samla ihop lite alkoholhaltig dricka, hämtade jottis gitarr och senare åkte till Tobias o gänget. Det blev sång, gitarrspelning, mycke skratt o trevligt sällskap. Sjukt mysigt när man slipper all den där dunka musiken, och eftersom gitarr är ett av de bästa instrument som finns så njöt jag (:

Tillslut blev det time to go away, ingen av oss hade skjuts så jag, anna o jotti satte på oss skorna och började gå. Sjukt kallt, men tacka vettja Kir? nej. jag kunde lika gärna ha varit utan den flaskan ^^ åkte longboard och jag ägde brädan ;) gick till idet och möljde dansgolvet där. Träffa en massa folk, o ville inte att kvällen skulle ta slut :) festen fortsatte såklart på torget . käkade mat och hoppade in i en bil, efterfest! ringde till pappa och fråga snällt om jag fick dra med mig folk hem. men de va inte så populärt just då :P

söndag : jag sov hela jävla dagen ! fyfan va dö i huvv ja va. har nog aldrig luggit i sängen så länge som den här söndagen .


Vad händer på valborg?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback