spökande

Det blev en roadtripp till karlstad med anna för att bara va och träffa elina :) hon va i sunne och skulle kanske åka med oss to the town, men när vi va i sunne så sa hon att hon åkte med ett par andra så då kvitta det. jag sa t anna "jaa, då träffar vi säkert henne på vägen dit." när vi kommer till sunne korset så tro fan de att det är dom ! ringer t elina och säger "vit volvo, opel röd framför?" . ohyes. så det blev en crazy ride to k-town. åkte följe hela vägen . inte många som får choklad o blir uppraggad på 45a påväg till karlstad inte. haha . skoj vare, så vi fixa en snabb powermeet vid biltema för o kramas me elina. sen åkte ja o anna på äventyr .. eftersom de va andra gången jag körde i "stan" så blev det mycke skratt och skrik denna dag :P vi va inne o ragga på ett industriområde o bestämde oss för att vända om när det sluta med en cykel väg . sen begav vi oss till henrik o kika på hans nya lägenhet. GÖTT VÄÄR! så vi satt ute på hans uteplats o drack kaffe o stré skit med the boys. Elina ringde så vi åkte o hälsade på henne en sväng så jag fick se hur hon bodde :) hel nice. åkte tillbaks t henrik o satt, åkte tillbaks med elina o sen tillbaks t henrik igen och såg på 50 first dates. ett jävla åkande :P har nog aldrig varit på toa så många ggr på en dag på länge va ja vet iaf. mycke kaffe drickande blé rä .

ja så nu har man bott i systers hus sen igår, och det började bra... anna är min inneboende igen och det känns bra för här tänker ja då inte sova själv :O igår när vi skulle käka knäckebröd till maten så hitta vi inget smör, leta som stollar men fanns inget någonstans . men vi klara oss bra utan det ... imorse när jag steg upp så stod de smör på bänken, bröd, skärbräde o kniv. och ett glas. så jag tänkte att anna hade käkat frulle och inte plockat in efter sig. tänkte väl inte mer på det så jag chilla i solen, käka frulle och dörren öppnades .. så jag fråga om nån va där men fick ingen respons... innan jag ska hoppa in i duschen så ringde anna till mig och fråga om det va jag som hade varit uppe o käkat mat inatt... nej?!! :s så jag fick panik, kallakårar över hela ryggen och börja panikgråta. sprang in i duschen livrädd o slängde på mig kläder, hoppa in i bilen o åkte fort som fan därifrån.. inte fan ska jag va själv i detta här huset na:P åkte i sara o föna håret istället . toppen! :) vi gick ner på torsby o chilla, käka glass o snacka dret :) myysigt. blev till att åka "hem" o mata snobben. så nu sitter vi här jag, anna o sara med varsin dator o nördar oss framför american idol. märks då att det är våren .. snobben (systers katt) sätter på varenda grej i huset .. typ . jises. kåt nissen där.

meeen så ärre. får väl se vad som händer o sker inatt .
hoppas de blir lugnt iaf !


over and out

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback