Poker skillss

I tisdags (igår) blev de meningslös film .. det handla om en bro?jag, sara, ekke, anders o erik. jaaa. behöver väl inte säga mer egentligen. mycke skratt o vet inte om nån fatta nått av filmen alls :P vem fan va anton liksom? aah. hokken vet.

Ja idag har jag tagit tag i mig själv, gick till banken med skattelappen och sen så gick jag senare till arbetsförmedligen. Karin va sjukt glad att se mig . haha. hon är söt :) jag råka träffa på sara på byn också så vi ringde väl 100 ggr till varann utan nån svara . helt stört. men tillslut så träffa vi rätt och hon ville ha hjälp med att plugga "javisst" sa jag. så jag gjorde de jag skulle och sen åkte jag till andra konsum parkeringen o ställde mig. Vi började pluggandet o nötandet direkt. Sen efter nån timma så blev det food time, eftersom jag är en ängel så diska jag o lagade makaroner till ett helt hockey lag o köörv! rostadl ök, ketchup, pommes krydda, pasta krydda ooo .. ja de va väl allt på, salt ! sen så blev det en prommenix på andra sidan vägen o tillbaks, mer plugg och en massa skratt.

Anna kom o vi snackade lite, eftersom de fanns grejer att ta ikapp, som saras historier . HAHA! ekke kom och vi gick t jouren 5 i 10 idag igen . sen blev det pokerspelande, jag va nog poker spelare i mitt förra liv. för jag är sjukt skillad! faktiskt :D haha. Men turen vänder alltid .. ekke vann min heliga 1krona som jag har på mitt konto . drygt. så nu äger jag väl typ sisodär 60öre :P haha. men det är väl gott ändå ?


Neej, va säger man?
Imorrn blire lite karlstad, lite elina, lite crazy .



natti !

Kommentarer
elina

massa mig och massa crazy! :)



Blogg: http://elinajosefine.blogg.se/
2010-04-22 @ 01:24:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback