Påsken

Jag hade nästan skrivit i en timme, sen fuckar blogg.se upp sig och inte ens hälften blev med av min påsk som jag tänkte berätta om, så jag gav upp och berättar om min påsk nästa år eller nått. Bitter i know. men det finns inget som går en mer på nerverna än när man gör nått och det sen är förgäves, "gör om, gör nytt" är de värsta som finns .

Idag har jag iaf varit i soffläge hela dagen, skrällen.
Kollat 10 avsnitt av one tree hill och tänker kolla 10 till !


Har bott hos sara i påsk.
hon har fyllt 18 och vi har varit på calle kristiansson. ofc längst fram.
kunde inte ha firat påsk bättre! tack :)





jag vet inte vad du tycker eller tänker längre,
men jag saknar dig oerhört mycke.
inga kramar värmer som dina och inga kyssar gör mig så knäsvag som dina.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback