Karlstad

I torsdags så gick jag upp, gjorde mig iordning och mötte upp mamma vid möbelhuset för att hämta en sänggavel åt mormor. Sen åkte jag till karlstad efter det till elina, hämta upp henne och blev med henne till arbetsförmedlingen. Sen.. ja vad gjorde vi sen .. Vi åkte runt lite och fick för oss att åka till Hammarö o hälsa på Oscar. Efter det så skulle Elina dansa, så blev med än en gång o kika. Blir så sjukt sugen på att börja dansa igen så ni vet inte... jises va kul! Sen åkte vi hem t elina o bara slappa o gjorde hamburgare :) Träffade Fredrik o en annan oscar en sväng och efter det så begav ja o elina oss på äventyr i ... ja? vart va vi ? :P Det va iaf helt sjukt, mitt i ingenstans va vi verkligen och har aldrig sett sånna enorma hus, de tog andan av mig. De ena huset va värre än det andra etc. Vi kom väl hem runt 2 kanske sen blev det sängen o snacka tills klockan blev 4 typ.

Vaknade och vi käkade korv m bröd :D Slappa järnet, va ute o gick o åkte t bergvik för att träffa sara, anders o nson . Mycke känt folk on bergvik faktiskt :) myysigt. fikade och sen skjutsa jag hem elina o åkte hem.. när jag kom till sunne så kände jag för att träffa linn, så tänkte överraska henne. men hon va inte hemma. drygt. åkte o hälsade på syster en sväng o sen åkte o träffa linn o käka lite. skjutsade henne till jobbet o åkte hemåt. Spenderade resten av kvällen med anna, sara, anders o ekke.

idag är jag mest trött o sliten o får väl se vad som händer ikväll .


ciao !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback