ihiik

Idag har jag inte gjort någonting, därför har jag inte så himla mycke att berätta om mitt liv. Vart helt död idag, tappade min mobil på golvet förut idag någon gång och jag har inte orkat ta upp den ännu. Den har plingat typ 2 ggr idag eller nått och jag kan ju ändå inte svara så varför ens kika ? .. Men nu va jag tvungen så.. det va ifrån Erik. och jag fatta ändå inte vad han menade med det smset så .. drygt :P får väl vänta tills herrn loggar in på msn i guess.

Jo jag har iaf deklarerat idag och kollat på skola på gotland.
meneee. vem fan vet vad man ska göra med livet?
jag lär väl söka men då lär jag skynda mig spela in en cd och skicka in den till skolan, 
eller åka på audition till helgen ? nån som har lust att bli med till gotland fram o tillbaks? :p
neej. tänkte väl de.


hjälpt elina med hennes blogg. annars har inte mycke hänt :p
men en sak vet jag att jag vill ha kaffe och ballerina kladdkaka!
Imorgon ska jag till banken, och sen så ska jag väl ringa abf o bestämma möte.

näeeej . felm ? :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback