I dont feel like dancin'

FEEEL, jag känner vesst för å dans!

imorse så va Alexander skarsgård här o strula upp mig, sen åkte han hem .
fatta om jag är lycklig eller? den mannen ska jag gifta mig med! han älskar mig.

Nu är det påsk kära vänner, 1 april o allt.
Så det blir väl till att bege sig till bolaget för att köpa in alkoholhaltiga drycker inför påskens bravader. Jag tackade nej till Elmia körandet och det va nog inte bara jag som tyckte jag gjorde rätt i det. Sååå.. vad händer? måste ju fira påsken. branäs eller sunne imorrn? sunne, stöpa eller torsby på lördag? jaa. deet spörs ! någonstans hamnar jag iaf :)

whoops. fick lönen nu . tackar . och i samma veva så kom solen fram.
nysig är jag också men nyser inte. jaa händer mycke intressant nu

nej om man skulle ta o bege sig till byn o gå på bolag o tanka bilen tro ?


Köss!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback