Highway man



kan int bli bätter.


Idag har jag jobbat i bersängsbacken m o städa. Så nu känns det som om jag har spelat gitarr i 6tim i sträck minst i fingrarna. Fyfan i helvet! handleden är skrot också, jobbigt som fan o skrubba ihjäl sig så . men men, det är pengar. så varför inte.

Eftersom de inte blir stöten, så sitter jag här nyduschad och funderar på vad jag ska hitta på med idag, solen lyser och kanske borde umgås eller nått med nån? utgång? i vilket fall som helst så vet jag inte vad jag har lust med, är så himla delad så det är sjukt .

rixfm i öra hela dagen.

Dagens "va ens:" att "en man va inne och stal 77 tuggemipaket. och de sägs att det va i smakerna mint och jordgubb"... typ nehej? varför tog han inte lakrits för ? :o

Dagens "ojdå": att multivitamin tabletter är cancer framkallande. tur att man är så glömsk och glömmer ta tabletterna . *tuppe upp*


Dagens fundering: Är det schlager VM på lördag? ^o)

Dagens hjärndöastemening: "Hitta kärleken i bjälverud............... köp en båt hos yamaha! vi hittar den som är rätt för just dig"


nej jag kanske borde gå o skaffa mig ett bättre liv än såhär ?
de sjöng "ronkeball" på radion idag !

nej men tja tja!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback