Hey, soul sister

Igår så ringde Sara och ville umgås. Jag begav mig till byn och träffade Sara o Linn där . Vi åkte omkring och visste inte bättre, hämtade anna och vi fick för oss att vi skulle spontan dricka vin. så vi hämta boxen och börja dricka, va sjukt gott och det gick ner fortare än förväntat. Ifrån halv 11 till 12 så hade vi hällt i oss 3liter vin . Vi spontan drog till hörnet o röjde järnet på dansgolvet, träffa en massa gammalt känt folk . och de va hyffsat kul iaf. Det märktes dock att våren va på G, alla va helt konstiga... aah vi skyller på våren. när det va slut så tackade vi för oss, tacka nej till skjutsen och gick hem t anna för att prata med diskmaskinen. Standard. Kvällen slutade med ett efterlängtat telefonsamtal och prata sig till sömns med anna.

Idag har man varit helt totalt dö i huvv! Vi satte oss ute i det soliga vädret. Allt som behövdes va 2 stolar och 2 filtar så satt vi där i 4 timmar (?) sjukt göttit. Hämtade sen min bil, handlade mat och åkte hem till mig för att laga middag. Pappa hade hit några av hans kompisar så jag fick lov att se glad ut o skjutsa hem dom efter många om och men. skulle iofs skjutsa hem anna också så .. men ibland blir man inte klok på att bo hemma.


Nu är det den efterlängtade sängen som gäller o min älskade katt som spenderar nätterna brevid mig :) Imorrn blir det förmodligen karlstad, maybe.

nej.. trött.
en till härlig söndag som väntar.
jiho .

Förövrigt så pajja min mobil igår, "sätt in RÄTT sim kort" sen när blev mitt simkort fel?? och så stod de "Det här batteriet går inte att laddas. Du måste ha ett sony eriksson batteri" sen NÄR har jag inte haft ett sony eriksson batteri i min mobil liksom .... guud. Den höll ett halvår iaf. tummen upp för mig. Så nu använder jag en mobil som anna har haft liggnas och inte ens hälften av alla nummer jag har blev med till den mobilen . helt sick o sjukt jobbigt.. jag borde iaf inte ha en mobil, för de kommer inte överens med mig.

over and out .
Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback