bitterfitta

sökte p&l funktionär också . varför inte liksom . festival är ju kul så då lär det väl va gött jobb endel av tiden iaf. Jag blev helt plötsligt på dåligt humör, "dig är inget att snacka med" "du är oshysst för att du inte blir med" "dålig stil" MEN VA SKA MAN GÖR DÅ NÄR MAN INTE HAR EN KRONA? HA? uh jag blir så jävla less, dubbelmoralen hänger i luften och folk är så jävla tröga och kan inte diskutera utan det ska va fönedrande och på-hoppande! jag är inte sur, jag är inte kaxig, jag är inte elak. behandla andra som ni själv vill bli behandlad .. just nu som en påse skit elr? nej jag är bara så lett så det går att bli, trött på att folk inte förstår hur de själv behandlar mig och när jag säger det till dom så verkar de inte fatta, eller inte lyssna på fakta.  alltid jag som börjar (?). jag är inte bitter, men ni får mig att verka bitter inför andra..  så jag tuggar o sväljer, mina vänner...jag tuggar o sväljer.

och neeeej! "folk" är verkligen inte alla.
nämner bara inga namn, det skulle va elakt.


tack för mig, mår lite bättre nu iaf.
jag är ingen skugga.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback