Arvika-funktionär?



Trött man blir på att alltid faila varenda blogg inlägg när man skrivit hur mycke som helst. dynga.

Igår blev det grillat med anna, linn och fredrik tills natten va ung . satt o spela kort o bara stré skit som vanligt, och det är alltid lika trevligt varje gång :) innan de kom så va jag o anna ute och gick runt sjön, handla och tvinga pappa byta däck på min bil ( eftersom jag inte får göra det själv? hur svårt kan de va!!? ) vi va helt sluta efter prommenixen och vi skulle fixa grill "den nere vid sjön" tyckte pappa vi kunde ta. hahaha. de menade ju den lilla grillen. meen det enda vi såg va den stora typ, vi skulle att ha med oss den ! :P och det fick vi allt tillslut. slängde den på fyrhjulingens släpkärr o åkt hit mäd :)  fick igång grillen, men innan linn o fredrik kom så hade de hunnit slockna på nått vänster. la ju på ved hela tia. men men .. så ärre. vi käka väl inte förens klockan va sent iaf . mycket mycket trevligt :) förutom att ni skrämde upp mig o anna igår så vi höll på o dö när vi skulle lägga oss. haha . jises. men vi ses på lördag kanske?

Idag började jag dagen med att söka som funktionär till arvikafestivalen, det skulle väl va nått? eftersom jag inte känner att jag vill lägga ut pengar på årets arvikafestival, pga att de inte är speciellt många värda band, så kan jag ju jobba där, få en 3dagars biljett gratis och se dom ändå! :P kanske tillome jobba med och för dom . men jag har iaf sökt så vi får se vad de säger :) kan ju bli en upplevelse det också .




Köss .

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback