Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen




Alla dessa kärleksbrev
.



Igår begav jag mig till Linn i sunne, vi drog till lindex och 'WOPS' så va jag 600 spänn fattigare. Vi käkade på saffran o vitlök och åkte på en visit till hennes kära pojkvän Stefan och missen !:) otroligt jävla go kattunge. love it, yes i do. Drack två koppar kaffe och sen åkte vi hem till linn och typ gjorde... ? ingenting :p men timmarna gick och sen skulle vi åka för att se transformers 2, och JÄVLAR vad jag skratta. Skratta åt allting. kunde bero på min övertrötthet . Men filmen va dessvärre väldigt förvirrande men bra så . Sov iaf över hos fröken och åkte på jobb sedan . Städ dag på jobbet, OCH det behövdes vill jag lova er. men skönt att ha fått det gjort. Det har kliat i kroppen på mig för att jag inte har haft tid att städa där jag sett det behövs. men nu tog jag mig tid och det tog hela dagen . det blänker ! woho .

glömde min kalender uppe på jobbet och nu vet jag inte vad som händer i mitt liv alls .. jag ska köra med pelle imorgon, men vet jag när ? någon som vet när jag ska köra med honom imörn?  nej inte jag heller. så får väl palla mig upp till morgonen för att ringa herr pellefisken och fråga när det va jag skulle infinna mig på körskolan. Han lär nog dessvärre tro att jag är senil. jag ringer väldigt ofta :P


Winnerbäcks nya album är awsome.
han har gjort det IGEN! :)

till helgen ser det ljust ut för kalas iaf.
om inte så vet jag inte vad som händer





tett va ja kan, när han gör som ja vill



Grymt sugen på sälen! va is på rutan förut när vi slutade jobba. snart börjar det .. goch. i vinter ska jag iaf åka mer skidor än vad jag har gjort ha termobyxor på mig mer än ifjol och mössan ska va mer på än ifjol! nu ska utelivet börja :D pimpla, skridskor, skidor och skoter väntar! :) bilåking på isen också . funny


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback