Sunday

Ja vad ska man säga,
jag är som att hålla koll på en fladdermus
man vet aldrig vart man har mig
jag är förvirrande och svår


Gårdagens kväll började med en massa folk, en okej smörgåstårta trotts leverpastejen, fotboll, öl och vin .
Matchen förlorade vi som alla förmodligen redan vet, så det va inte många glada miner efter det, vi hade ju trotts allt hoppats på den där happy hour'n om marcus hade gjort mål. men icke sa nicke. men behövde marie lägga ut pengar på öl ändå ? fräck som jag är.. nej :P "hej, vill du bjuda mig på en öl elr?" funkar tydligen .
Va såklart sist därifrån och mitt huvud har varit hemsk idag .. skönt att de inte är så varje helg . (Y)
så nu börjar det verkliga livet igen.


måndag: sjukhuset & jobba
står på schemat.


life is a mess


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback