punkt.

Melissa Horn - Jag kan inte skilja på

jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig .



Vaknade 7, gick upp och försökte bli piggare, men kände genast att det va ingen idé. men ner till sjukhuset va jag tvungen att åka eftersom jag skulle ta sista twinrix sprutan . 625:- katching ! borta . gone . va inne och fick ett stick och jag o syster begav oss hemåt igen. Har nog aldrig somnat så fort på länge tror jag . guud va skönt det va ! :) dök ner i sängen och sov några timmar till, sen blev det frukost och bege sig till jobbet . Och jag har ett rätt roligt jobb ibland faktiskt, för man träffar så mycke roligt folk :P nu när det är älgjakt så är det otroligt mycke tyskar där uppe och jagar, så kommer de såklart och äter vår mat. Så när jag och jennie skulle sätta oss och äta så kommer det fram 20 fulla tyskar runt bordet och förklarar att de ska sjunga en sång för oss som "tack för maten" på tyska. varsågod sa vi, och de kunde lika gärna sjungit en tysk eddie meduza visa för vi fattade ju ingenting... så vad gör man när de står där och sjunger och sen börjar ta kort på oss där, lortig och skitig .. jo man ler så löser det sig alltid :P eller vad gör man när de säger nått på tyska och tittar på en och skrattar sen ?
jo man ler och ser glad ut ! :P usch vad jag inte tycker om det, men ändå rätt glad över att jag inte förstår vad dom säger ibland :p man har sina aningar... speciellt när de blinkar åt en så fort man tittar på dom .. då ler man ja ..igen . gör det man ska och går därifrån  ^^

Så får väl se om jag får nått jubel imorgon på jobbet . inte lätt att va marie lunde ibland .


Hur kunde allting bli så rörigt?



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback