Jane, I still feel the same

Det som har hänt i mitt liv idag är följande :

-
Dammsugit
- Torkat golvet
- tittat ut igenom fönstret och min bil grät
- så jag gick ut och putsade lite på den.
- gick in åt mat
- hitta inte min vante när jag väl fann den
- hostat tills jag spytt
- snorat
- konstaterat att jag håller på och bli sjuk
- tv
- datorn

imorrn ska jag jobba med Nora,
och imorrn ska jag packa för på lördag natt
flyttar jag in i en stuga, i mattila, i en vecka, med syster.
visst äre inte underbart så säg ! jobba jobba jobba .

marie! ta med dig teoriboken upp, gitarren och laddare till mobilen !
yes, detta ska vi nog klara ska ni se . om ja nu inte går och blir sjukling dock .

godnatt . ha en trevlig helg .
nästa helg är jag ledig, slutar på morgonen :)
hoppas något roligt händer då






Hatar att va nyklippt/färgad
men det löser sig om nån vecka.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback