Jag ska sakna dig imorgon

Melissa horn - Jag ska sakna dig imorgon

Idag har jag konstaterat att om jag ska gifta mig och jag hittar den rätte så ska jag INTE ha ett vanligt bröllop, INGET vanligt hederligt "dam tamtaraamm" när man ska tåga in i kyrkan . och show skare va !
annars kan det kvitta.


- Idag har jag klippt mig & färgat mig
- Jag har blitt 10 år äldre
- Jag har glömt ringt till pelle som i vilket fall som helst är Jennies fel, vill ja påstå.
- Jag har köpt mig mascara, hårgrejs och ny parfym idag
- Jag har jobbat
- Jag har sett en pojke i skogen påväg hemifrån jobbet i mörkret
- ...sen mötte vi polisen i panik 15 minuter efter vi åkt förbi han, och ambulansen med syrener på. då började vi genast undra om vi körde på honom eller inte  :o stackarn


Ledig imorrn,
hör och häpna folks .


Idet i helgen va de hit or miss mån tro?
Själva kvällen va helt kul, men renoveringen? HAH.
det är skamligt, de borde skämmas, för det gör jag .


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback