Hemmaa ahaaa (8)

Efter en vecka i en timmer stuga med en syster, en blåtå, ett besök i min tröja, dött internet, några cider, några skärsår, några sömnalösa nätter senare så mår jag otroligt bra måste jag säga. Jag är rik, jag ska på fest, jag fick åka hem idag och sova i min egen säng imorse.. vaknade dock och förväntade mig timmerstockar över huvudet men icke, det jag såg va kläder överallt och hur stökigt jag lever. men det rörde mig inte i ryggen för nu är jag ledig.. tills nästa helg iaf kanske ?

Ikväll blir det halloween mys/förfest hos blondiebaby. Sen hoppas jag på skjuts till selma, annars får det bli någon hederlig lägenhets fest i torsby like usual. tråk .:P hela torsby är påväg till sunne idag så atte. i need to.


Nej nu blir det käk och duschen.
men om ni har en plats över till sunne ikväll så hör gärna av er vettja.


ps: besöket i min tröja va en mus igår . otroligt äckligt måste jag säga, skrek och grät . han skrek och studsade på mitt knä och sprang iväg till vårat "klädrum" . jag dog. kommer ha mén för livet och skaka på allt jag ska ha på mig. Kom på mig själv imorse av att skaka skorna ..


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback