kedjebrev

idag har jag inte gjort ett dugg, åt frukost halv 3 . eftersom jag inte kan sova på nätterna de senaste dygnen så är jag helt körd i huvet, idag är det musiken som håller mig uppe, är det inte alldeles underbart !

Men mycke ideer i mitt huvud har kommit upp, vad jag ska sysselsätta mig med . och jag kom fram till att jag ska renovera mina väggar och min garderobsdörr på mitt rum! nytt nytt ! så ska jag köpa mig nytt bord, lampor etc . när jag har råd ska jag försöka hitta en soffa . men det får inte bli riktigt nu. för den där gröna är gräslig.. iofs man skulle ju kunna försöka göra om den ? sy nya kuddar till den, såå om någon känner sig manad till det så varsågod ! syster emelie kanske .. jennie? (A) får väl ta och flytta in i gästrummet medans jag håller på antar jag :) men först så ska det planneras .

på onsdag blir det karlstad och shoppingdag med anna .. ikea here we come . mysit .



att man kan älska och hata
så mycke på samma gång




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback