typ fredag

Hur svårt ska det va att kunna sova, somnade inte förens klockan 5 igår natt/morse. hörde nästan pappa gå upp på jobbet liksom . hur mycke jag än försökte sova så gick det inte . otroligt frustrerande. but hey ! vad gör man åt det liksom . Idag har jag iaf städat mitt rum så det både luktar gott och man kan se golvet åter igen. förstår inte varför man ska slänga kläderna hej vilt överallt på golvet, i soffan, i sängen, i fotöljen, på tvn, på bordet . när man har en garderob som man tillome kan gå in i liksom .. har faktiskt hänt en gång att det varit så illa att garderoben nästan va tom, eftersom alla kläder låg utspritt över hela rummet .. det är skamligt! men vad gör man åt det? inget.. eftersom det ändå kommer ské hur mycke man än försöker :p (?) tror jag . men det blir så när man är borta, kommer hem, springer upp och har endast några få minuter på sig att byta om, slänger av sig klädera, slänger på sig ett par andra, ut igen och åka iväg .. och då ser det ut så som det gjorde i mitt rum .. tydligt de :p haha .

Imorgon är detta årliga rebusrally, dock ska jag inte medverka själv men mina två systrar ska så får ge de all lycka jag kan att de kammar hem tävlingen helt och hållet. (y) så får väl se om man själv ska på festen efteråt eller om jag totalt skiter i det . suget efter party är totally gone.. iaf nu. har kammat hem återligen ett par vuxenpoäng idag, middag med familjen, kaffe och ett glas vin framför idol idag .. medans det är sunne marten och alla står på törj o fryser ihjäl.. Det kan ju iofs va kul .. men det frestar mig inte. har varit med i så många år nu på marten, och det är samma visa, all in och får inget tillbaks . bakfylla endast.. haha . SÅ många år ! ni ska bara veta.


jag saknar en erika marika adolfsson... kaffe snart?

nej.. får väl komma med mer update om vad jag hittade på med på söndag antar jag, eller om jag skriver något kul inlägg imorrn när jag kommit på vad ja ska göra för något kulit. för något lär ske !



dagens låt : lifehouse - storm (live)


har dock börjat fått otroligt ont i kroppen på senaste tid.
ryggen är värst.. uscha .



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback