Säg ingenting till mig




Dagens låtar : Melissa horn - sen en tid tillbaka
                        Melissa horn - Kungsholmens hamn

ja jag har fått melissa nojja . helt såld på henne !


Dessa 3 dar har gått galant, tyskarna kan vara riktigt upp-piggande filurer ibland :P Ja, idag har jag som sagt jobbat och man kommer bara hem tidigare och tidigare och det är bara otroligt skönt, men på fredagen antar jag att man aldrig kommer kunna ta sig därifrån eftersom de ska drickas öl . gudne ! Men kommer bli riktigt intressant v. 44 när man ska bosätta sig i mattila en vecka och se vilka tjommar man kommer leva med där uppe . kanske blir värsta kalaset! vem vet :)

Kollat på utlandsresor idag också, imorrn förhoppningsvis bokas det ?
kosta vad det kostar vill?
i november kommer vi spanien. vill packa väskan nu !!
Winnerbäck vi kommer och sjunger med dig den 4e i kaffe arenan.
himelskt


Nu tror ni kanske att sommarn är det bästa jag vet? men vintern är faktiskt otroligt härlig, och jag har älskat vintern ända sen jag va liten. För det finns ingen dåligt väder utan bara dåliga kläder, right? Är det inte härligt att ta på sig sin varma mössa och halsduk och gratta löv i solens höstväder ? joo. även marie tycker det .




Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat mitt rum, köpt nya möbler
och samlat damm på min gitarr
för allting jag skriver blir ändå för kort
och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort





När ska man göra mod av sorgen och börja agera?




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback