15

16 saker du inte visste om mig

1. Jag skär av de första skivorna på osten innan jag ska skiva till mig själv eftersom de kan ju va fingeravtryck på den.
2. Jag avskyr pannkakor. Ser ingen attration av stekt smet faktiskt
3. Jag hade buss skräck när jag va mindre, kan ännu va livrädd att åka buss ibland.
4. Jag torkar av tvdosan när jag känner att den blivit använd för mycke.
5. Samma med telefonen ..
6. Förvirrad är nog mitt mellannamn.
7. Ibland kan jag sitta och sakna och tänka tillbaks så jag glömmer nuet på flera timmar.
8. Jag älskar att träffa nya människor, och binda nya kontakter.
9. Musik är mitt liv och det hjälper mig igenom allt .
10. Jag har beslutsångest jämt, spelar ingen roll vad det är och när det är . jämt
11. Jag blir förbannad så jag kan gråta, när kaviarkniven ligger i smörpaketet.
12. Jag älskade dock kaviar tills jag va kanske 9år, den dagen pappa berätta för mig vad kaviar va. aldrig rört det sen dess.
13. Får huvudvärk av vattenmakaroner
14. Ska förmodligen söka till musikfolkhögskola till våren .
15. Jag vill flytta härifrån
16. Tårta är förmodligen det jobbigaste man kan äta, otroligt vidrigt.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback