Are we human, or are we dancer?



det är sjukt vad tiden går fort, för visst va det nyss vinter? visst va det nyss jag flyttade in i karlstad m maria? visst va det nyss? visst va det min födelsedag, din födelsedag, fest? karlstad, arena, the hives, scandic? visst va det nyss? det är väl snart ett år sen .. inte konstigt att man inte hänger med. står nog inte på förens man köper sig rullator och blir inlagd på ålderdomshem bannimej. Ringde pelle imorse och då frågade han mig om jag nu har gått och blivit glömsk också .. så det är nog sant . nått håller på att gå fel.






l

Om jag kunde så skulle jag leva om den kvällen .
( nästan allting den kvällen )







ooh, jag fattar alltihop.
som winnerbäck skulle ha sagt.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback