15e oktober

idag har jag:
- Jobbat 6½ timma
- jobbat m mamma
- bara ätit smögåsar
- skrattat åt en tysk
- varit vilsen för ovanlighetens skull (?)
- funderat en massa på utlandsresan.
- kommit hem

När jag kom hem så duschade jag av mig dagen och drog på mig ett linne o ett par mys trosor/shorts och tog mig en kaffekopp och satte mig framför datorn för att se vad världen har att erbjuda idag. Drack upp min första och blev sugen på en till kaffekopp så jag gick o hämta en ny och satte mig och kikade lite. tillslut så lyckades jag välta kaffekoppen jag hade mellan mina armar när jag satt och skrev så den välter och allt kaffe strömmar nedför bena och ner på mattan. VARMT! så vad gör man? jo man springer in i duschen igen kallt, varmt, kallt, varmt! inge mer kaffe för mig idag vill jag lova er. och det känns som om jag luktar kaffe än . jävla dret! jaja , ska övningsköra till morgonen så lär väl dra och lägga mig antar jag. tidigt som sjuttsingen, sen blire plugga teori och sen kommer syster och hämtar mig så vi ska fixa grejsor o kanske hälsa på mormor? :) handla och sen åka på jobb. sista dagen/kvällen med "gänget" så de lär nog bli skitfulla antar jag . halleluja!  och till ni som inte vet hur skitfulla tyskar är så är de högljudda, och pratar schmutzig tyska. i mina öron iaf. inte en aning om vad de säger, hade behövt en nora faktiskt :P bli frisk ! ^^

lördag, jobba(?) och idet antar jag en sväng .
jobba söndag.




Gute nacht !
Kuss, Auf wiedersehen


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback