Winnerbäck 4nov

Winnerbäck va magisk som alltid, hade dock förväntat mig mer av honom och att det skulle va mer mölj på låtarna än vad det va. När det väl blev mölj så lyckades han göra dom lugna tillslut ändå så . tror han har coolat ner sig lite på den här tunén . Jag blev såklart lite besviken eftersom jag ville hoppa, skrika och dansa. Men kanske stämmer som syster säger "Det är en helt annan grej när det är arenor det utspelar sig på". Ja jag vet inte, första arena konserten iaf. Annars har det utspelat sig på arvikafestivalen, i tält eller på herrgårdar under bar himmel. och det kanske är då det är som mest mölj? Men trotts allt de lugna låtarna så fick han mig gråta än en gång, han fick mig få ont i ryggen och han fick mig gå därifrån med ett leende på läpparna än en gång, jag är nöjd med andra ord:) Träffade Marcus och hans syster så vi stod med dom hela konserten.



Elden



Glad Marie, och glad bäste marcus.




Syster marcus, marcus, jag och anna innan winnerbäck




förbandet
(som dessvärre slängde/tappade micken i publiken) FAIL!




Sen började det ..












otroligt bra kamera





Efter spelningen så va vi hungriga jag och anna tyckte jag så vi drog till mc-donalds eeftersom burgerking va stängd . i sista minut fick vi våra menyer på mc driven. ketchupen kosta 0:- och skriker marcus in i luckan, sen satt vi och åt mat mellan bilarna . otroligt mysigt. och trötta va vi, så vi fick sjunga, hög musik etc.. kl 2 va vi hemma typ tror jag .. sjukt trött ! Så idag har jag sovit hela jävla dagen medans mamma haft ljusparty som jag inte än en gång ville närvara på, kände mig inte så sällskaplig idag. Så hoppas på bättre sällskaplighet imorgon. Någon frivillig? jag har inte en aning vad som händer i helgen nu när det inte blir karlstad ? eller så kanske det blir ändrade planer ? vem vet ..


Återligen ställer jag mig frågan ...

- VAD händer på nyår? någon krake som vill bestämma det åt mig?
Är tacksam för svar.

Godnatt


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback