no suprise

vart tog den här söndagen vägen? den bara försvann .. jag vaknade vid 11, såg på sista gossip avsnittet, tittade på min stjärna i fönstret och kände bara hur julen trängde sig på och hur stillsamt mitt liv är ändå .. typ om mitt liv skulle va en stor jävla glasbubbla så skulle det eka där inne .. maha . men typ . flyga lite damm kanske . puff!

glögg blev hemma .
men imorrn hoppas jag på glögg hos anna :p



jag skulle kunna gifta mig med honom faktiskt .. hur old han nu ändå är .
fyfan vilken känsla ! kan se på den hur många ggr som helst och ryser varje gång

with or without you ?





konstiga dagar..
hoppas allt löser sig .

Kommentarer
Anonym

Riktigt mäktig video baby! Är det så att du skulle velat byta med henne där;)



2009-11-30 @ 19:43:11
marie

mäktig ja. jaa! jag skulle velat bytt mer än gärna med henne .



2009-12-03 @ 01:13:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback