Julen är påväg men var är snön?

IDAG HAR JAG:

Vaknat
sett på en bra film som jag inte kommer ihåg vid namn:p
jag har luggit i soffan
jag har spelat gitarr
jag har varit ute och sprungit i ösregn
jag har styrketränat
jag har duschat

idag har jag mått bra,
hade glömt bort hur skönt det är att springa.
så imorgon lär jag ha träningsvärk.

jag tappade bort mina nycklar förut, letade överallt
sen kommer pappa och viftar med dom . "är det dom här du letar efter"
JA! då hade han hittat dom i skålen som jag hade varit och letat i 4 ggr.
att man kan va så blind ibland.. förstår inte.

har beställt julklappar nu .... va det tänkt,
men det blev grejer till mig själv >.<
Är inte det typiskt? eller är det bara jag som är egoist
och bara älskar att köpa grejer?


jag känner på mig att denna jul kommer bli rätt bra iår.
men detta år får jag väl inge nikotinell 150 tuggemi pack i postlådan väl?
we will see.. folk slutar aldrig överraska :P


Godnatt, imorrn blir det julbak! mysigt värre.


Kommentarer
derias

Hej, jag har beställt ett par rosa skor från Nelly på rean, kolla in dom på min blogg och säg vad du tycker:) kram



Blogg: http://deri.blogg.se/
2009-11-23 @ 00:55:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback