I surrender myself

Nu är det helg igen vettniva, och veckan har gått med stormsteg .. men vad har jag gjort?  Ja jag har iaf teori & uppkörning snart så det ska bli kul ! hm.. sen skulle jag börja mitt nyttiga liv hade jag tänkt. Alkoholen står jag över iaf, men allt det där andra som är onyttigt? Som godispåsen och chipspåsen jag köpte idag .. dumt marie, dumt! Men det kommer en ny vecka, och nya tag på måndag förhoppningsvis .. när ska man sluta göra sig själv besviken? det är frågan .

Solen har inte tittat fram på hela November,
varenda jävel är hängig och trött . Så give us some light please!


Va iaf till Ikea i onsdags och inhandlade bla. : två lampor, en gryta och en termos! och en julklapp till lilla emelie 5år (?) som jag också skulle vilja ha ! men men . Nästa projekt är mina väggar på mitt rum, men får ta det efter nyår antar jag blir så mycke nu annars .

Jani, vad gör jag en fredags kväll då? Jo de vetni jag ska berätta för er, jag har suttit framför tvn sen kl 6 och tittat på gokväll med melissa horn som gästade, sen blev det repris på ullared och sen sveriges största musik program...IDOL! Reza åkte ut idag och nu är de 4a bästa kvar, så nästa fredag kommer jag gråta ihjäl mig om jag får se på det :p uschmejja . men tror starkt på att Erik & Tove kommer stå i finalen ;) me like it a lot.


Happ .. tog svinsprutan igår förresten och har nog aldrig haft så ont i armen sen jag hade växtvärk när jag va liten! :o att det kan påverka så jävligt . skulle kört med pelle imorse, MEN kunde knappt röra armen imorse när jag vakna såå .. han ville inte att jag skulle köra med en arm tror ja så fick en ny tid till veckan om jag kan .

Nu ska jag spela lite tvspel och sova ! hejsvejs .
( jag köpte mitt första tvspel någonsin häromdagen, '
sims på en öde ö! spännande och nördit)

Dagens låt :

I surrender - Saybia


Kommentarer
Den bäste

Tv-spels baby!



2009-11-21 @ 19:27:02
marie

och det allra första också, inte dålit ändå!



2009-11-22 @ 02:00:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback