Helgens bravader

Jahaja, nu har ännu en helg passerat. och den tillbringade jag lördagen med fröken maria larsson. jag och mamma åkte ner för att inhandla farsdag present och sen blev det till att möta upp maria, bege oss till winer o fika :) efter det så gjorde vi ett besök hos åsa för att hämta lite grejer som jag hade glömt kvar där. Det började ösregna så vi åkte till bowlinghallen senare, bokade bana inför kvällens bravader och åkte hem till maria för att käka urbans utsökta porterstek.

Vi provade min nya vågtång, sminkade oss, peter kom och sen begav vi oss till bowlinghallen för att dra några strikes. Blev några stycken men förlorade såklart ändå, men det va nog alkoholens fel... ellr? Skidbrudarna kom och joinade en timma eller två . Sen drog vi in i bilen med bulletproof i högsta volym ner till idet som va smockat med folk? nääh ! max 10 pers tror jag att det va i början när vi kom dit iaf :P men vi fick väl fylla ut idets stora dansgolv med oss 4 pers iaf tills klockan va halv 2 då folk bara kom ifrån ingenstans. Dansgolvet blev fyllt iaf ännu en helg :P helt otroligt.

söndagen vaknade jag upp hos maria, mormor hämtade mig för att jag skulle hem och fira farsdag. De stöpte ljus, och jag va mindre pigg så jag sov verkligen bort hela dagen i våran nya soffa. gött !

Idag måndag så har jag varit först till tandläkarn där de sa att jag skulle börja använda tandtråd än en gång sen fick jag gå därifrån. Hur många år har de inte tjatat på en att man ska använda det liksom? men ändå så gör man ju inte det. får la börja göra det dädanefter :P blev attakerad av duvor som sket på min mössa och sen gick jag ner till körskolan för att plugga teori och köra med pelle. rondellkörningen gick galant ! woho . dock måste jag nog börja plugga mer teori märkte jag idag. otroligt tråkigt men måste ! sen åkte jag till mormor, sov och åt fiskbullar, ringde till anna och vi begav oss på jakt efter 80tals kläder i torsby. MEN vi lever 2009 och det finns inget sånt här. tydligt de. Så om ni äger ett par leopard tights eller något färgglatt så hör av er!:P

Vi käkade middag på lustgården och sen drack kaffe hos henne. Hon begav sig till friskis och jag gjorde ett besök hos carl en timma .

så nu sitter jag här hos anna igen och vi ska nog bege oss hem till mig för att rota igenom mammas garderob och se vad vi hittar att ha på oss till helgen . eller måste man åka ifrån torsbys kommun för att hitta nått ? jobbigt.

aja . har inte så mycke mer intressant att berätta och inte så mycke mer som händer i mitt liv just nu:P köra med pelle o plugga teori imorrn står på schemat !

heddaa.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback