Halloween

.. va as kul för en gångs skull ! :D

ett smäck fullt selma, ett fullt dansgolv, många drinkar i taket, mycke dans, förfrysningar, många skratt, äckligt jobbig lång kö till garderoben, kyla, värme, punkrocker, Günter, Dolly parton, lie mannen, elvis,  återträff, skjuts åkte ifrån mig, sunne, vakna i sunne..

så idag har jag spenderat hela dagen med Linn och stefan, luggit på soffan och mått allmänt som jag förtjänar. mysig dag måste jag säga även om det inte hänt speciellt mycke. men usch va man ska må dessa söndagar jämt.

Imorgon fyller min kära mor år !
så jag hoppas på smörgås tårta
eftersom det är den enda tårta jag äter.


Nu är snart vintern påväg.

veckans happenings:
onsdag - winnerbäck
fredag - karlstad ?

sen får det fan va nog alltså .
fast iof det är ju 80-tals fest den 14:e .. vi får se.

bra helg, godnatt !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback