Den berömda Fredagen

Tja tja bloggen!
Fredagen den 13e

idag har jag inte gjort ett skit, typ sett sisodär 8 avsnitt av Oc säsong 4, och så har jag pluggat lite teori, sett idol och mysit framför tvn med mor o far denna Fredags kväll. Så när jag tittade ut förut så va det alldeles vitt på backen. OCH ingen har sagt nått om att det snöat, helt otroligt.. har varit alldeles för upptagen för att kollat ut igenom fönstret idag. totally !

Imorrn blir det öppethus och 80-tals festen som ingen visste om typ? nejda . minst 70 pers blir det iaf, sen kommer det väl alltid eftersläntare . kommer nog bli otroligt kul skulle jag tro iaf . hemskt .. men kul! :) Marcus kommer också och joinar tror jag om jag hör nått ifrån herrn någon gång. Så det blir skojigt .



Tove ägde skiten ur idol idag iaf, thats for sure !








Bäste låten right now.
otroligt kul att sjunga t




men öj ? sängen ! nu ! godnatt


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback