80tals festen

Ja nu har jag återhämtat mig ifrån Lördagens bravader.
Man hade såklart skit kul som vanligt, va minst som vanligt och man drog med sig kameran eftersom man skulle ta SÅÅ mycke kort, men orkar man någonsin göra den ansträngningen att öppna väskan leta reda på kameran och sen upprepa det varje gång man ska ta kort? NEJ. så jag tog bara några bilder på förfesten hos Suz . Sen när vi kom till bygdegården så höll jag väl mest hus på dansgolvet with the partypeople! :P

Hur många gånger fick jag höra,
"Marie, kommer du ihåg den här låten ?.... nej just de, du är ju inte född på 80-talet ens en gång" ?
eller mer sånna clever frågor som va pikar till att jag är född 90.
Mitt svar till dom va "jag va iaf påtänkt och gjord på 80talet."
Då blev de tyst och vi kunde gå vidare i några vettiga samtalsämnen som .. som..
nej jag tror inte de sas värst mycke, mer än sjöngs o dansa.


Och eftersom jag inte va född på 80-talet så klassades jag inte som dom
utan jag va mer "Du är ju britneys spears" eller nått annat kul.
och ja.. jag va minst på festen.

otroligt kul att marcus och anna blev med .
tack för en kul fest!



Här är ett kort på mig och syster iaf på förfesten hos Suz.


Kommentarer
Bätterbabyn

Du blev lite sur då med andra ord?



2009-11-17 @ 20:23:05
Anna

Marie är du så sur som de sägs ? inte märkte ja nått av de iaf . kul kväll :)



2009-11-17 @ 20:37:14
marie

Nope, inte sur inte. britney slog väl inte igenom på 80talet heller som bätterbabyn sa ..



2009-11-17 @ 23:52:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback