Tisdag

Hej hallopp. idag har jag dammsugit, suttit lite i solen och varit med mormor på bingo i sunne. Va så fruktansvärt nära en 3-4 gånger med ett nummer ifrån bingo. men tror ni att numret kommer elr ? NEJ. för jag är väl tjejen med turen.. right? not. Har nog aldrig läst i mitt horoskop att jag har tur i spel, att jag ska vinna eller få pengar någon gång.  står bara en massa "avstå ifrån spel" "just denna dag går du med förlust" "otur i spel" bla bla bla. .. men ja ja. jag antar att jag har tur i andra saker som .... som ... aah låt mig fundera på det . men jag hade en trevlig bingotime med mormor och hamster tanterna i bilen brevid . va länge sen jag skrattade sådär mycke med mormor sist :D älsker't

Idag har iaf solen tittat fram lite, och faktiskt otroligt härligt med lite energi . kände mig genast lite piggare imorse :) så imorrn blir det en tripp till mormor på morgonkvisten när mamma fikar med någon människa. sen ska vi kika på lite grejs och jag tänkte att jag skulle få köpa mig den där klockan ja & emelie spanade in på tärnemarks ur häromdagen :) hel nice. kolla på vad en dator kostar här i torsby också, säkert dyng dyrt . men iofs.. köper väl inte en dator varje år direkt?

Skulle kunna titta på den här i evigheter, får gåshud varje gång jag hör låten och ser klippet.
tänk att få ha varit med där, sett det eller fått varit med o dansat. helt loveli .

http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM&feature=player_embedded


enyoy .

händelser:
- bil bingo 16/7 rådom
- ibiza partey?
- jobba 19/7 mattila
- fryksdalsdansen 22-25/7
- granevik & tredrag 1/8


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback