Regninga Torsdag

Liven bara flyter på, och det känns gött ! jag kommer bli en bingotant när jag blir gammal för det är sjukt jävla spännande. Idag har ja varit på bingo i rådom, och det börjar nog bli lite av en torsdags syssla denna sommar ^^ aah iaf .. jag satt där och spela semesterkassan och så märkte jag att jag hade nummer 59 kvar till att vinna 10.000 . men tror ni att jag vann? jag satt jätte länge och klämde på det där numret och jag blev både kissnödig,svett och skakade som ett asplöv :p det där med bingo kan som sagt va väldigt spännande ! :p dock regnade det idag också och alltid ett jävla krångel med dessa paraplyer utanför rutan .. men jag hitta ett trasigt och det gick fin fint så nu äre härmed mitt bingo paraply ! :)

Imorrn drar jag mig till sunne, syster och hennes kära familj :) otroligt mysigt ibland att bo där några dagar, men ska bo där en kväll iaf och sen så får vi se om jag får sova hos linn eller vart jag tar vägen :) vem vet. träffa en massa folk som jag inte sett på ett år eller nått. så kommer bli grymt jävla kul ! dock har jag inte råd att betala mig in på kolsnäs men . kommer nog ha lika kul ändå :) så imorrrrrrrrrrrrrrn far jag iväg ! förhoppningsvis får jag min mobil imorrn också ! hade varit helt loveli ! menmen .

nej nu fåre bli sova sängen ! big day imörrn !

pyss & hejs.


måste medge att jag saknar studenten och folket något !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback