Måndags sysslor



idag har jag beställt en mobil som förhoppningsvis kommer snart, detta går inte annars.Vad ska man ha en mobil till som inte funkar o prata med folk i ?  Rätt illa att jag nästan haft 11 mobiler på bara några år, 3-4 år kanske, men jag har dock varit väldigt slarvig med detta måste jag erkänna, på den tiden jag ALDRIG bar med mig handväska och hade dom i fickorna, i bh eller i skon ....kunde inte slutat mer än illa på en kalas helg. nu är det ett måste med handväska. hur annars skulle man klara sig? har hundra tals mer grejer som ja måste ha med mig ut annars funkar det inte . att man kan va så beroende av grejer .. ja jag är helt förskräckt ibland när man bara ska övernatta hos en kompis och jag packar två väskor varav en påse med skor :| helt onödigt, inte ens så mycke grejer behövde jag med mig när jag åkte till rhodos liksom, använde väl kanske hälften av det jag hade med mig dit bort i resväskan. påtal om rhodos så är jag grymt sugen på att dra iväg snart . till något varmt ställe några månader och jobba lite där borta och träffa folk ifrån hela världen . hade varit loveli. men det lär inte ske just nu för tillfället eftersom har jobbet o allt sånt dära ... så får sola solarium så länge eftersom det bara regnar här i sverige på somrarna .  Nej! nu fåre bli käk, får väl se vad jag erbjuder min fader på soffan idag. helt otroligt va deppig o orklös man blir av detta väder . halleluja. har förövrigt betalat mina första två räkningar idag, så fick återligen några vuxenpoäng idag :p tycker det går galant att va vuxen än sålänge ;) .
jobb imorrn med marcus . detta kommer gå galant .


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback