Jobbigaste söndag

om de hade tagit dig ifrån mig så hade jag inte orkat, det räcker nu . okej ! först majken, sen morfar sen du? it hurts . när andreas berätta det för mig i lördags kväll så förstod ja inte riktigt vad han snacka om .. varför stod han o ljög för mig? va de mest .. men jag blev otroligt jävla opepp o drog m linn o stefan o sov . idag har vi inte gjort nått typ ,förutom att jag haft panik o tårfyllda ögon hela dagen . när jag kommer innanför dörren här hemma brast det . det är sant, det va på riktigt .. du va död i 4 minuter, de tog dig ifrån oss i 4 minuter .. jag är helt förstörd och jag vet att jag inte är själv . mår illa och yrar. hur skulle man orkat? livrädd är ordet jag är, ordlös .. stirrblick och tom i huvet .. gör aldrig såhär mot dig själv eller oss andra igen!  tror du inte förstår hur mycke du egentligen betyder för oss. du betyder mer än vad du tror .

Aldrig mer gumman, aldrig mer ! <3


Kommentarer
-

Fy vad jobbigt! Tur att det gick så bra!



2009-07-28 @ 21:26:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback