Hey! Its monday

dagarna bara går, och man hinner knappt med att andas tamefanimej !
även om ja inte orkat gjort nått idag så har jag iaf hunnit med att va arg, skrikit lite, sett på en psykfilm som knappast gjorde allting bättre och varit allmänt sur. nått leende har mamma o pappa fått idag men inte allt för många. för det är väl farligt att va glad för mycke väl? jo det va det jag tänkte . men alla har sina dagar och idag hade jag min, ville bara helst va ifred men det får man inte va när man inte bor ensam soo .. dags att flytta kansk?

fryksdalsdansen drog jag som sagt på i fredags och va där sen igår . det va en jävla massa blandade känslor .
fredags: så tog jag the train to sunne och syster and the family hämta mig på stationen, vi gjorde en massa ärenden o sen begav oss hem t dom . fick börja ringa runt för o se vad som händer och sker denna kväll . tillslut fick jag tag på nson o jessica så jag begav mig några hus bort o sen till tina för att fortsätta förfesten :) där va det en massa folk som jag inte hade sett på år o dar så det va trevligt o kul . erik ringer o kommer på besök, helt loveli :) så tillslut så hamna vi på parkeringen vid kolsnäs på ett bilflak med en främling med stråhatt medans björn rosenström spelade inne på kolsnäs . men det gjorde inte så mycke eftersom jag hade sett honom många år innan och ringde mig igenom låten "värdelös" så det va fint . drack upp min dricka, peppa som fan och så begav vi oss in på kolsnäs. Gick runt lite, verkstan och sprang runt själv som vanligt eftersom jag alltid tappar bort mitt folk . men träffa en massa som jag inte sett på århundraden ungefär . så det va loveli. sen så vips så titta jag på klockan och den va 02.05 så det va till att springa till parkeringen för att få skjuts av erik . otroligt roligt att du kom den här kvällen. får ta o hälsa på er innan ni drar iväg (:

lördags:vaknade och mådde inte allt för bra, såg tills klockan va 2 tror jag. de va ungefär då som jag kunde röra mig utan att hjärnan sprängdes i bitar . ringde anna persson o fråga vart hon va och när hon kom t sunne. duschade, försökte äta men gick inte, satt vid datorn o packa ihop mig. sen ringer anna o de kom o hämta mig så vi drog på kinan och skulle käka kinamat.  mhm .. hallå där ekonomin . så de fick bli en barnmeny "köttbullar och pommes" .. det är väl kina mat elr? det gick förövrigt 30 minuter innan jag fick min jävla mat . och då va köttbullarna kalla och ett svart jävla hårstrå i ! vidrigt . men aao . sen så begav vi oss t johan o gjorde oss iordning för att dra oss till hanna! sen blev det öling o en massa stirr i lufta.. va helt borta vad de pratade om ibland.. hårt liv . men men . tillslut så begav vi oss till campingen och där vare röjj ? NOT! haha . vart fan va allt kännt folk? öjhöj . 15- allihopa tror ja. ja jag blev genomlerig och skvätte upp lera upp över bena så jag gav upp det hela o vi gick på toa . där träffade vi johan o golfbilen ! :D helt loveli o ses . och så stötte jag på marie, åsa och emmeli där utanför . kul kul :) åsa är förövrigt 19 år nu . grattis till henne . och marie också ! :D :* PUSS på'et ! nej sen så gick vi till någon rickard o sen till torget för att käka mat . kebabtallrik me hälften mos o hälften strips. vad annars? :D de ville hem men det ville inte jag . så jag gick å mötte linn o folket så blev det campingen igen o träffade johan o golfbilen igen och fick lite hjälp :P sen så mötte vi upp andra folket där o sen gick vi mest o flydde ifrån poliser som vanligt :D haha . jag blir så pirrig o fnittrig o framför allt kissnödig när man gör nått busigt :D hahah . men det va kul .
sen blev det torget igen o de skulle ha mat, äckliga strips ? för va fan vare för fel. hur svårt kan de va att fritera strips ? :o
ah iaf, de va helt äckliga iaf .. sen så begav jag, linn och stefan hem t stefan för a sleepover . men fick inte så mycke till sömn eftersom det knacka folk på dörren kl 8 på morgonen o ville in o sova. och stefan snarka så väggarna rasade ner nästan .. tillslut fick jag öronproppar o fick sova någon timma med dom . tacka gudarna för det.

söndag: vaknade av att folket låg o prata och sen blev det några timmars frukost, snack och så . men när the boy gang arrived så fick det bli nytt smink, o en extrememakover o sen sunne pizzeria med gänget. capricosa m mild sås. VAD ANNARS? men tämle gött vare o en massa bakfylle humor . efter det så blev det 8bit o chips .. ringde t anna o fråga om hon hade lust med en tripp t sunne för att hämta mig. och det hade hon .. tackade för mig och blev med t torsby . träffa kajsi, jonas å fridet på bilisten och färd till ganterudet .. när jag kommer innanför dörren vare som allt släppte.. vad va det andreas sa egentligen? det va mycke lessamt i en massa timmar men är glad att du lever maria .. vad skulle man annars gjort? nej usch ... är glad att therese hann ringa ambulansen i rätt tid . annars hade du kanske inte varit här hos oss idag ... finns här oavsett vad du säger gumman <3

ah, det där med mobilen också.. klart det krångla med beställningen och den inte gick igenom, men mina pengar fick dom. så skickade mail för att klaga. och de skulle kolla .. så nu har de gjort en order åt mig så mobilen ska komma i slutet av veckan förhoppningsvis .. för nu är det bannimej på tiden . min rosa står inte ut längre:p



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback