Härliga Torsdag..

eller härlig? mest lortig, åskig, svettig, fuktig och tämle blöt torsdag hare vart. det va fint väder när jag vaknade och krafterna ökade och så såg jag mitt otroligt vidriga rum så jag gjorde ett ryck på 2 timmar och städa, dammtorka och tillome putsade mina fönster. inte dåligt faktiskt .. sen blev det till att slänga sig i duschen, käka food och dra me anna o ida till torsby för att köpa fika, nässpray, kolla på mobil och beställt klipp/färg tid hos mickan. så nu blir det ny haircut snart .gött! vi begav oss iaf sen till rådom för den efterlängtade bingon, vädret o humöret va på topp.. och det blev bara bättre? ^^ det bara öste regn ner och man hörde eller såg inte ett skit .. hallå där lennart, hör dig inte typ :p men blev väl ingen vinst som vanligt. helt otroligt vad man kan ha bad luck i allting :p EN jävla gång har ja vunnit i hela mitt liv i tut bingo. och hur många ggr har man inte spelat liksom. sån jävla förlust om man tänker efter :p  men meeen . kul hadd vi, blöt blev vi å skratt gjord vi . cd spelaren råkade sätta på sig "socker" med kent mitt upp i siffer ropinga xD tyckte ja va skit kul iaf. men men . detta med paraply va en dåli idé . de höll på o gå sönder ju .. och dätta va allt bänglut . men men .


kommer bli en fullspäckad helg hörde ja nyss .
fredag/imorrn: ska vi upp t torsby o köpa present t kära kusin som fyller 20 år. vad köper man tro ? sen så blir det fin käk med annis och vin. eller blire brevika tro? nått åt det hållet iaf .
lördag: fiiir sandra, och sen på kvällskvisten blir det ibiza partey (att det redan gått ett år, fattar det inte!!)
söndag: jennies pontus fyller år så vi ska till sunne för att gratulera honom med världens bästa present, och sen blir det mattila och käka . om inte så får jag åka till mattila vid 3 och laga mat och förbereda tills på tisdag och käka sen vid 6. men ska se om jag kan få slippa det. beställningarna blev inställda så jag slapp jobba iaf, så ska göra det på tisdag . jäjä .

mobilen är störd, så lär bli en ny ... (y) den höll för mig lite mer än ett år iaf .. inte dåligt så :)




vart fan tog sommarvärmen vägen ?
trött på detta plask nu . ge mig värme å sol.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback