FAIL !

Jag gjorde nått så fruktansvärt hemskt alldeles nyss, jag har skrivit blogg i 2-3 års tid och nu skulle jag byta blogg men ändå ha kvar min gamla.. så blev de nått fel och jag tryckte fel och sen poff .. allting va totallt gone ifrån min värld ... och jag måste säga att det känns fruktansvärt tungt efter allt jag skrivit och viljat minnas ... fyfan . det svider otroligt jävla mycke. men livet går vidare antar ja ..







aja.. helgens bravader va helt wonderful faktiskt om jag får säga det med egna words.
på fredagen så va vi hos herr linder på lite myspys, drack lite å försökte leka lite ljudlekar men vi misslyckades.
när klockan slog 12 så begav vi oss till kära faktoriet där man fick träffa lite gamla själar ifrån förr :)
sen blev det hemfärd med syster och inga halvljus å halvbra bromsar ;) illa.
på lördagen så blev det välkomspartaj för kära marcus, fick iaf smörgåstårta efter många funderingar om den skulle räcka till oss runt bordet eller inte. men vi fick oss en bit tillslut ^^ sen så drog all oparty folk hem och vi partyfolk stannade kvar, drack lite bärs och snacka gamla tider ... är det nu man börjar bli gammal? känns så ibland. illa vuxet :p
familjen drog ifrån festen för att se på louise hoffsten och dricka lite cider i öltältet. 220 spänn, va inte ett dugg cider sugen och louise va inte så illa bra faktiskt.  så jag hade lika gärna kunnat lämnat de gula stövlarna hemma och varit kvar på lexbrötsfesten .. men vi drog iaf dit efteråt igen och de va tänkt att dra igen å bege sig till torsby . men ICKE sa familjen lunde och där började festandet igen på folket :) vad skulle de göra utan oss partyhöjare? ^^ haha.
blev mycke vin, dans och skratt denna kväll och riktigt riktigt lyckad må jag säga. och hoppas på att marcus fick ett bra välkomnande trotts han varit hemma i 2 veckor ^^

nu börjar en ny vecka och jag har inga planer förutom skriva CV, personligtbrev, söka jobb,
bil bingo i lex, ibiza partey å jobba på söndag. så det är nästan en hel veckas göra ändå ^^
tänkte att jag skulle dra till tärnemarksur och köpa mig den där gööör fina klockan jag spanat in också :)
har ju trottsallt presentkort där så :)

aja . tjingeling.

Kommentarer
jeppe

FAN VAD FAIL;D



2009-07-14 @ 00:03:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback